Нео,прав си братче,ма като акционерите искат кинти,а не хубави коли така става.Ако случайно има читава Алфа в бъдеще,то няма да е заради фенщина от страна на Маркионе и компания,а ще е защото пазара го изисква,тоест трябва да има търсене на нови,стилни и спортни коли в ценовия сегмент под Мазерати.Към момента явно няма такова нещо.АР за мениджърите е просто емблема която дава възможност да се изкарат печалби от определена група купувачи,нищо повече.Американската авантюра дето дръпна сериозен финансов ресурс още не е към края си -има още акции да се купуват и там подозирам ,че дълго ще праскат минуси докато изкупят колкото се може повече и на по ниска цена.Интереса клати феса дето викат комшиите.Гадно ще е, ако трайно забият марката в посока да е просто един фиатов фейслифт и да напускат ефтинки алфи с кьопави мотори дето да я компрометират окончателно.По добре скъпи,лакоми и недотам здрави алфи,но бързи и със спортен характер,отколкото по-лъскави фиатчета с за масовия купувач,дето му е все тая какво кара,важното е да е на сметка.
Известие
Collapse
No announcement yet.
Накъде отива Алфа Ромео!?
Collapse
X
-
Първоначално публикувано от ne0 Покажи съобщениеТака е всеки си има право на мнение. Радвам ти се, че си се навил да купиш нова Алфа. Моля те като фен поне научи каква техниката има по колата, за да може да споделяш полезна информация. Написал си глупости в по-горните постове или още вярваш, че имаш DNA диференциал и електромагнитни клапани.....????
Бъди далеч от мислъта, че се опитвам да ти кажа, че си се пре...ал... НАЙ-ВАЖНОТО Е ЧЕ ТЕБ РАДВА!!!!
Това, че имаш 15 000 км опит не прави Джулиета по-кола. Имал съм възможността да пробвам Ку Ве -то на Серес... Бърза е.... но духа на Алфа го няма ЗА МЕН. Не го усетих. Карал съм почти всички модели в най-различни модификации на алфа след 70-те без Монреал, Арна, 8Ц и Алфа 6....... като само на Арна и Алфа 6 не съм се качвал вътре... мисля имам база за сравнение, та на тия новите неща в шоурумите им липсва много, а на хората които са запознати с това което е била марката та дори и до 164 (може би най-добрият автомобил правен от Алфа Ромео) в техническо отношение им е ясно, че емблемата към настояще лъже. Пробвай да разбереш, какво се опитвам да ти кажа.
Алфа 159 е много добра кола... но да сложиш мотори правени в Кайзерслаутерн - ГЕРМАНИЯ и Австралия... в Алфа не става. АНАТЕМА!!!!!
п.с. И с твоята съм имал досег преди да я купиш
Колата притежава Q2 диференциал (надявам се) и няколко системи за сигурност (да не ги изброявам че може да се окаже че ги няма вече
). В купето е разположено едно лъскаво копче което променя характеристиките им в три режима да го наречем DNA устройсто (така мисля че е по точно). Промените се в опериращите параметри на двигателя, на кормилното управление, окачването и на електронния диференциал Q2.
Отностно Технологият Multiair - "Новата технология на MultiAir се състои в променената технология на всмукателните клапани. За отварянето и затварянето им се използва хидравлична технология с електронна система на управление. Моментът на отваряне и затваряне на клапаните и неговата продължителност могат да се променят."
А ако горното не те задоволява - "Multiair (or Uniair) is an electro-hydraulic variable valve actuation technology controlling air intake (without a throttle valve) in petrol or diesel engines. It is compatible with both naturally aspirated and forced-induction engines." цитата е от ето тук.
http://translate.google.bg/translate...26prmd%3Dimvns
До някъде може би си прав че не съм се изрзил правилно или по скоро пълно!
п.п. И в духа на майтапа и буквалистиката с мойта не си имал допир ... освен ако не си и навъртял 11-сете километра на които я купихили ми кръшка Мръсницата
Избери Твоят ... SOUND
https://soundcloud.com/maserati_hq
Comment
-
Когато си уредих кръгче с новата Жулиета, до мястото на срещата отидох с една 33-ка. Съвсем ясно усещах за какво говори Нео относно духа (който по-скоро бих нарекъл наслада или кеф от шофирането).
А на тези които биха отсекли, че няма смисъл да се сравняват коли от различни епохи, ще им кажа да не бързат. Окачването в режим normal на Жулиетата въобще не беше толкова комфортно както това на 33-ката, а отгоре на всичко в режим dynamic колата пак не блестеше с динамични качества спрямо 33!
HACCP, преди в Алфа да сложат системата DNA, в Голфа и Астрата пуснаха по-скъпи и по-сполучливи активни окачвания. Поне DNA е серийна (май). Иначе Жулиетата е добра и съвременна, ама няма и мирис на Алфа в нея.
Защо да не могат да съществуват отделни заводи, студиа, инженерни екипи и т.н за Фиат и за Алфа? Фв и Ауди ги плюете че били еднакви но това въобще не е така, всяка от тези марки си има доза автономност. Ауди си има отделни инженери и заводи. Наистина делят платформи и двигатели, но над тях са мислили две глави а не една.
Вижте колко марки се възродиха напоследък... само Алфа и Ланча гинат, не можем да се оправдаваме с външни фактори като криза/пазари/чушки. Интереса клател феса еми от Фиат що са толкова незаинтересовани?по колата те посрещат... по акъла изпращаха едно време...
Comment
-
Първоначално публикувано от sa6o_roman Покажи съобщениеКогато си уредих кръгче с новата Жулиета, до мястото на срещата отидох с една 33-ка. Съвсем ясно усещах за какво говори Нео относно духа (който по-скоро бих нарекъл наслада или кеф от шофирането).
А на тези които биха отсекли, че няма смисъл да се сравняват коли от различни епохи, ще им кажа да не бързат. Окачването в режим normal на Жулиетата въобще не беше толкова комфортно както това на 33-ката, а отгоре на всичко в режим dynamic колата пак не блестеше с динамични качества спрямо 33!
HACCP, преди в Алфа да сложат системата DNA, в Голфа и Астрата пуснаха по-скъпи и по-сполучливи активни окачвания. Поне DNA е серийна (май). Иначе Жулиетата е добра и съвременна, ама няма и мирис на Алфа в нея.
Защо да не могат да съществуват отделни заводи, студиа, инженерни екипи и т.н за Фиат и за Алфа? Фв и Ауди ги плюете че били еднакви но това въобще не е така, всяка от тези марки си има доза автономност. Ауди си има отделни инженери и заводи. Наистина делят платформи и двигатели, но над тях са мислили две глави а не една.
Вижте колко марки се възродиха напоследък... само Алфа и Ланча гинат, не можем да се оправдаваме с външни фактори като криза/пазари/чушки. Интереса клател феса еми от Фиат що са толкова незаинтересовани?
Системата DNA не е активно окачване но това няма знаение! Алфата която ме спечели е именно бяла Алфа ромео 33. Това стана след като няколко дена се возих в такава през далечната 1994 година (далечна за мен)! После окончателно полудях по 155 и до днес за мен 155 -цата е уникална! След това следват няколко опита да се сдобия първо 145 джуниар, имах колебания за една 33 -ка която м/у другото още стои изоставена на дойран (само защото ми беше детска мечта), 159 1.9 JTS, и така до март тази година.
И т.к. единствено и то до някъде знам какво очаква от една алфа ne0, бихте ли ми описали какво и как ви се иска да изглежда и какво поведение да има следващият и модел например?
п.п. В концерна който спомена VW AUDI груп са още много и си прав за казаното за тях но да не забравяме че се опправляват от НЕМЦИИзбери Твоят ... SOUND
https://soundcloud.com/maserati_hq
Comment
-
Аз искам кола с индивидуалност. А това значи, спортна история (минало и настояще), нестандартен дизайн, нестандартни мотори, нестандартно управление и като се каже Алфа да се знае.... не са много здрави, ниски са и не много удобни, ама вървят много и са адски красиви и не можеш да ги припознаешИскам Алфа да е близо до нивото на БМВ.
Но това няма как да стане. Проблема е, че Алфа Ромео не съществува и каквото и да си говорим е само в минало време... много минало време. Това е. Няма как да има отново старата Алфа.... няма ги хората правили алфа... връзката с миналото е изчезнала отдавна, останала е емблемата
п.с. Много се кефя на БМВ...ей го на пуснаха M1 пуснаха и М5 дизел... лошо ли е...Last edited by ne0; d.m.y г., 11:08.
http://www.facebook.com/VenturaGarage
Sotiris Rokkos: "Neno you gave me scary feelings I did not ever feel before in my 30 years experience of racing... you know..."
Comment
-
Първоначално публикувано от ne0 Покажи съобщениеАз искам кола с индивидуалност. А това значи, спортна история (минало и настояще), нестандартен дизайн, нестандартни мотори, нестандартно управление и като се каже Алфа да се знае.... не са много здрави, ниски са и не много удобни, ама вървят много и са адски красиви и не можеш да ги припознаешИскам Алфа да е близо до нивото на БМВ.
Но това няма как да стане. Проблема е, че Алфа Ромео не съществува и каквото и да си говорим е само в минало време... много минало време. Това е. Няма как да има отново старата Алфа.... няма ги хората правили алфа... връзката с миналото е изчезнала отдавна, останала е емблемата
п.с. Много се кефя на БМВ...ей го на пуснаха M1 пуснаха и М5 дизел... лошо ли е...Fiat Idea 05" 1.9 Mjet N tuning
Lancia Ypsilon 00" 1.2 Elefantino blu
Piaggio Liberty 05" 50cc 2T
Alfa 33 1.7 16v SW-ex,Alfa 145 1.6 Boxer-ex,Alfa 146 TI-ex,Alfa 159 1.9 JTDm SW-ex
Comment
-
Първоначално публикувано от ne0 Покажи съобщениеАз искам кола с индивидуалност. А това значи, спортна история (минало и настояще), нестандартен дизайн, нестандартни мотори, нестандартно управление и като се каже Алфа да се знае.... не са много здрави, ниски са и не много удобни, ама вървят много и са адски красиви и не можеш да ги припознаеш.
И на мен много, много пъти са ми задавали въпроса защо по дяволите продължавам да набивам толкова пари в моята кочинка, която вече не е първа младост, не вози меко, не са и евтини частите, не е икономична, не е тиха, не може да прави обратни завои лесно по тесните улички итн... - Нено е дал отговора кратко и ясно в цитата по-гореЯсно, че в тоя форум - слаб пияч, бияч, ебач и слаб шофьор няма, ма нема смисъл да се фалим..
FIAT Coupe 16VT
Alfa Romeo 156 SW 1.9 JTD
Comment
-
Първоначално публикувано от digitalundgrd Покажи съобщениеМога да кажа само едно ГОЛЯМО ЕВАЛА за тези думи
И на мен много, много пъти са ми задавали въпроса защо по дяволите продължавам да набивам толкова пари в моята кочинка, която вече не е първа младост, не вози меко, не са и евтини частите, не е икономична, не е тиха, не може да прави обратни завои лесно по тесните улички итн... - Нено е дал отговора кратко и ясно в цитата по-горе
п.п. След като стана ясно, че марката отива на майната си, аре да я заключим тая тема вече и толкова!?! Аз пък бих си купил и Жулиета и всяка друга чисто нова Алфа, ама няма кинти и затва гроздето трябва да ми е кисело, ли? Бъдете мъже, а не ревливи деца.Last edited by RPWWD; d.m.y г., 19:16.Giulietta 1,6 JTDm 2013
156 SW 1,9 JTD 2003
Comment
-
Първоначално публикувано от RPWWD Покажи съобщениеТи па къде се буташ между шамарите с тоя ФИАТ 16V, не знаеш ли, че твоята кола не е Алфа и е най-чупливата заедно със 156
п.п. След като стана ясно, че марката отива на майната си, аре да я заключим тая тема вече и толкова!?! Аз пък бих си купил и Жулиета и всяка друга чисто нова Алфа, ама няма кинти и затва гроздето трябва да ми е кисело, ли? Бъдете мъже, а не ревливи деца.Alfa Romeo is a wonderful way of life!
Comment
-
bella italiana 156 SW 2.4 JTD 150 елитни жребчета
Comment
-
Първоначално публикувано от nickyto Покажи съобщение
Ще прощаваш ,че те цитирам ,но аз пък днес във финансовите новини по една БГ телевизия чух за пореден 5 % спад в акциите на ФИАТ. "Ха сега кажете де са му рацете!?" на Маркионе имам впредвид (ако мога така да се изразя). И за да не спамя излишно ще замълча ,защото изразих дословно какво мисля по темата в предишния ми пост. Поздрави на всички и им се радвайте на беллите макини, че подобни скоро няма да видим !90 2.5 V6
Croma 1.9 multijet
Comment
-
Първоначално публикувано от RPWWD Покажи съобщениеТи па къде се буташ между шамарите с тоя ФИАТ 16V, не знаеш ли, че твоята кола не е Алфа и е най-чупливата заедно със 156
п.п. След като стана ясно, че марката отива на майната си, аре да я заключим тая тема вече и толкова!?! Аз пък бих си купил и Жулиета и всяка друга чисто нова Алфа, ама няма кинти и затва гроздето трябва да ми е кисело, ли? Бъдете мъже, а не ревливи деца.Не всичко опира до кинтите повярвай
Ясно, че в тоя форум - слаб пияч, бияч, ебач и слаб шофьор няма, ма нема смисъл да се фалим..
FIAT Coupe 16VT
Alfa Romeo 156 SW 1.9 JTD
Comment
-
Първоначално публикувано от RPWWD Покажи съобщениеТи па къде се буташ между шамарите с тоя ФИАТ 16V, не знаеш ли, че твоята кола не е Алфа и е най-чупливата заедно със 156
п.п. След като стана ясно, че марката отива на майната си, аре да я заключим тая тема вече и толкова!?! Аз пък бих си купил и Жулиета и всяка друга чисто нова Алфа, ама няма кинти и затва гроздето трябва да ми е кисело, ли? Бъдете мъже, а не ревливи деца.няма вече Алфи, няма вече тръпка...
Comment
-
Първоначално публикувано от bouncer Покажи съобщениеМислиш ли че рева щото ми е кисело гроздето? Айде да се въздържаме от такива определения и класификации, а?Това в кръга на шегата, разбира се, на който му е кеф и може - си купува Жужи-мужи, Митковци и прочее, на който не му е или не може - кара квото има и може да си позволи и престава да вие като линейка и да обяснява на целокупното форумно братство колко жестоко пре.е.ан е в цялата трагедия
Наистина призовавам модераторите да заключат тая безумна тема или поне да я преместят в Чата, наравно с "Гледате ли го?", "Смучете ли го?" или "Имам хемороиди и си мисля за Космоса"Giulietta 1,6 JTDm 2013
156 SW 1,9 JTD 2003
Comment
Comment